Om alles op Zwitsal Buitenstad soepel te laten draaien, zoeken wij een facilitair medewerker binnendienst. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor huurders als het gaat om facilitaire vragen, meldingen, technisch beheer en serviceverzoeken. Of het nu gaat om een storing, een praktische vraag of een contractpartij: jij regelt het!
Je werkt binnen het team vastgoedbeheer en schakelt met collega’s van commercie, techniek en events. Je houdt het overzicht, communiceert duidelijk en zorgt dat zaken snel en goed worden opgepakt. Jij bent degene die meldingen omzet in oplossingen.
Jouw belangrijkste taken
- Aannemen, registreren en opvolgen van storingen, schademeldingen en serviceverzoeken;
- Huurders informeren over de voortgang en zorgen voor een goede terugkoppeling;
- Contact onderhouden met onze technische beheerpartner en periodiek afstemmen;
- Beheren van contracten en contact onderhouden met leveranciers zoals installateurs, klussers en groenvoorziening;
Wie ben jij?
- Je bent servicegericht en duidelijk;
- Je durft door te pakken en krijgt dingen voor elkaar;
- Je werkt zelfstandig, maar voelt je ook prettig in een team;
- Je werkt nauwkeurig en houdt overzicht;
- Je woont bij voorkeur in (de regio) Apeldoorn.
Wat breng je mee?
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Relevante werkervaring in een facilitaire, technische, administratieve en/of dienstverlenende functie;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Basiskennis van Word, Excel en Outlook.
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende en zelfstandige functie in een inspirerende omgeving;
- Een gezellige en goede werkplek bij een maatschappelijk betrokken bedrijf; Schipper Bosch;
- Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week;
- Veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën;
Interesse?
Stuur je sollicitatie (motivatie en cv) naar info@zwitsalbuitenstad.nl. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Marcel van de Velde via 055 303 49 98.